handla julklappar är mys

jag handlade två julklappar igår, det känns bra.
ska försöka hitta några fler idag om jag hinner.
i morse vaknade jag vid klockan 08.07 och jag började 08.15.
men jag hann pga av att jag bor alldeles brevid skolan. så det gick bra.

jag ska nog till pappa idag, men vi får se hur det blir.


printz är så otroligt söt när han promenerar på stadens alla gator.
jag funderar på att sno honom av min syster.


jag var även hos pappa för någon dag sen och OJ vad vackert det var där.



man kan ju inte annan än att säga att det är vackert. snart är det juuuul


sist men inte minst slänger jag upp en bild på min kära chokladkalender som bara har 15 chokladbitar kvar i sig.


kanske gör ett till inlägg innan jag åker idag, vi får se.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snart jul!! :D:D

2008-12-09 @ 20:52:57
URL: http://josefinebreding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0