luktar gott hemma

jag har gjort den lista där jag skriver vad jag ska göra varje dag.
idag hade jag:
[x] dammsuga
[x] skura
[x] fixa disken
[x] tvätta
[x] laga mat
[x] byta vatten och fylla på mat till katterna
[x] ta bort katthår från möblerna
[x] handla
[x] rensat kattlådorna

och jag har nu gjort allt så det luktar gott här. det är skönt.
att inte behöva skämmas över att det är så stökigt om det kommer hit någon.
precis när vi hade flyttat hit så envisades mamma att visa alla som kom och hälsade på alla rum.
mitt rum är sällan städat eftersom jag lägger alltid mina kläder på golvet,
så alla har fått sett vilken ordning jag har på rummet.

idag är det 11 månader sen våran lilla djingis khan lämnade oss,
ELVA MÅNADER, jag saknar honom.

och jag saknar Ophelia, ååååååh. varför händer sånna saker mig. jag älskar mina katter.
varför måste de jag älskar försvinna ifrån mig?


jag älskar min ophelia så otroligt mycket och jag skulle kunna göra vad som helst bara hon kom tillbaka.
min lilla fina flicka som var som en liten kattunge hela livet.
hon blev bara sex år, men det var sex underbara år med henne. jag älskar dig djupt min skatt

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0