prov gör vardagen ännu mörkare

ush fy och blä på prov, varför ska allt vara i slutet av terminerna.
idag hade jag två prov och en redovisning.
det är inte kul ska jag säga dig, men vad som är kul är att julen närmar sig med stormsteg.
och julen är någonting som amanda tycker väldigt mycket om.

appropå julen så ska jag på staden idag och kolla på julklappar.
men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till min syster, för hon har ju typ allt.

alla kissekatter ligger och tar plats på soffan, de är så söta.
försåt inte vad jag skulle göra om de inte sprang till dörren och jamade när jag kom hem.
jag älskar katter och kommer troligtvis ha många när jag blir stor.
just nu är en av katterna mina, S*Amun Ra's Printz Ethan som jag fick av Erika (min syster) när jag fyllde 13.
Så han är väl tre år nu gissar jag?!
Han kommer att flytta med mig när jag blir stor och flyttar hemifrån.

Justja, nu har jag snart mentortid så jag måste rusa.

saknar min lilla sötnos Ophelia, vila i frid min ängel.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0