Vila i frid Ophelia

för tre dagar sen lämnade världens finaste katt våran jord,
och jag kommer aldrig att komma över det.
jag vill inte fatta att hon inte finns med mig längre.
i sex år fanns hon med mig och min kärlek till henne är sjukt stor.
det kommer aldrig komma någon som kan ersätta henne, inte ens i närheten.
jag älskar dig ophelia, du är en del av mig och utan dig är jag inte hel.


hon var så vacker min älskling. du finns i mina tankar hela tiden.

vila i frid
2002-04-07 - 2008-11-27

/amanda

Kommentarer
Postat av: Fridasu

Jag ser katter. Massa massa katter överallt.

2008-12-08 @ 12:43:14
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ronja heter jag och har tappat ett par 100 läsare på min blogg för att jag skaffade blogglösen så jag söker nya! Kolla in min blogg och se fall du gillar den är du snäll :)



användarnamn: ronjas

lösen: 1234567



/ ronjass.blogg.se



pubelicera inte denna kommmentar tack!

2009-04-10 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0