I-Landsproblem


95% fullt i inkorgen. ja ibland kan det vara lite jobbigt att få så mycket sms. jag är en sån person som gillar att spara sms, för vem vet jag kanske vill sitta och läsa igenom massa gamla sms. men både du och jag vet att jag inte sitter och läser gamla sms, oftast för att mobilen gillar att börja lagga när man har för många. men jag sparar dem ändå. därför får jag väldigt ofta varningen att jag snart har fullt i min inkorg. då letar man fram kanske tio sms och raderar dem och sedan väntar man på varningen igen.

vad kan man då göra åt detta? skaffa en hobby så du inte sitter och smsar så mycket. eller så tar man sig friheten till att rensa inkorgen från alla sms eftersom att man inte läser dem igen. ett annat bra tips är att inte skaffa gratis sms, där brukar problemet ligga!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sara Matilda Jenny!

hehe, ja dom är söta =)

2009-04-24 @ 12:04:09
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: tindraglad

i landsproblem :D vad sött du hade gjort skrivet av de :D

2009-04-24 @ 15:08:35
URL: http://tindraglad.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: hehe :) ja, jag ska försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt därborta! :) Tar med laptopen, och sen är det bara nätverket det hänger på :D Men jag hoppas på att det ska funka!



Det finns ett inlägg längre ner på min blogg som heter "har ni några frågor angående språkresor?" Där kan du framföra, om du har några frågor eller så :D



Jag känner igen det du skriver om, hrm.. hahah :D

2009-04-24 @ 15:42:57
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0