långfredagen känns otroligt lång

idag har jag gjort absolut ingenting alls, hur tråkigt som helst.
har inte haft någon att vara med heller! usha.
jag har ätit massa godis, kommer typ inte ha någonting kvar till imorgon.
har ätit alldeles för mycket godis, det är problemet när man har tråkigt.
man äter alldeles för mycket, och om det finns godis så tar det slut!
det har varit jättefint väder ute idag och jag har tagit mig en och annan promenad.
funderar på att gå ut på en riktig sväng nu!
är så less på att sitta hemma och göra absolut ingenting.


min frukost, lunch och middag idag! inte bra alls.
någon mer än jag som inte kan förstöra papperet på alla chokladfigurer?

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0