om och om igen

jag hostar, snorar, äter glass, sover, hostar, snorar, äter glass, sover...... osv
även om jag känner mig bättre så känner jag mig inte bra!
det är så otroligt jobbigt att vara sjuk, speciellt på lov..
jag kan inte lyssna på musik för då får jag (mer) ont i huvudet.

jag har märkt att min kropp vill inte sammarbeta med min hjärna idag.
jag tappar saker och kan typ inte gå runt och bära på grejer för länge.
mina händer gör inte som jag vill alls, det är jättehemskt.

tog nyss två alvedon och hoppas att det ska bli bättre.
när jag var hos pappa i morse så fanns det ingen alvedon (han tycker att man ska härdas typ)
och att man inte ska äta medicin i onödan.. men om man ligger med nästan 39 graders feber
så vill man ha alvedon. så är det bara! då vill man inte härdas. inte jag i alla fall.



åh, det är jättefint väder ute! fortfarande. man kanske orkar gå ut en sväng!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0