tröttsam dag, men snart så!

det är snart långhelg, går sista dagen imorgon. känns hur skönt som helst.
sen är det valborg och det ska bli jättekul tycker jag!
känns som sommaren är på god väg, men det har varit skitväder några dagar.
vart tog solen vägen? den ska vara framme och skina på mig, och alla andra.
nu blir det plugg och sen desperate housewives, har fastnat i det nu. vill ha boxarna.

mycket just nu känns väldigt bra medans andra saker känns åt helvete. men det är så det är.
man kan inte få allt och jag har väldigt mycket bra i mitt liv. kanske inte behöver mer egentligen.




yeah, i'll catch you when you fall
'cause i'm the one who loves you
you'll never wonder if i care
i'll always be there
standin' there in losin' ground
i'm your best friend now
and I won't let you down

/amanda hurtigh



Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

såg det, alltid hemskt närman fölorar ett djur. jag miste själv min 14 åriga katt i september 08 och det tog mig jättehårt. hon har ju typ växt upp med mig. jag saknar henne något otroligt fortfarande. dolly är också lugn fast ibland får hon sina ryck och på morgonen biter hon en i näsan eller drar i halsbandet eller biter i öronhängerna när hon vill mysa! sen dricker hon endast vatten ur vattenkranen. spelar ingen roll hur många grr jag byter vatten i skålen för hon rör inte det. bortskämda katt! hon har till o med en egen kudde i sängen :)

2009-04-28 @ 19:32:19
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

alltså hon har gjort så sen hon va liten. så fort hon är törstig springer hon ut i köket eller in på toa och sätter sig vid kranen och skriker :) oj är det vanligt med njurfel på ragdoll katterna? :/

2009-04-28 @ 19:55:34
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

oj det visste jag inte :(

2009-04-28 @ 20:19:53
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0