det är fullt hus

nu är ikis hemma och min mamma för den delen också.
dem andra två har gått och lagt sig och jag sitter uppe vid ikis dator och kollar.
även fast jag vet att jag ska åka härifrån klockan 09.00 imorgon till sundsvall.
vi ska gå på ikea och birsta city imorgon, och det kan ju bli mysigt.

filmen som vi hyrde var skum, men bra. lite äcklig dock.
kanske ska ta och lägga mig nu, kan vara bra så jag får sova ett tag.
fast jag har typ vant mig med att inte få tillräckligt med sömn, jag är alltid trött.
förutom idag, idag sov jag ut. och vaknade av mig själv i ett relativt svalt rum.

ne nu blir det carrie bradshaw och jag! nice.


hittade den här bilden på mig på erikas dator.
tyckte att den var ganska cool!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0