fredag hela veckan

har gått klart i skolan för denna vecka, det har gått bra. men jobbigt att kliva upp.
inte nog med det så glömde jag att sätta på alarmet igår så jag vaknade av en slump klockan 08:02
och kom på att jag började 08:15, men jag hann som tur var.
bor ju granne med skolan.

har börjat massa nya kurser och det känns nog bra tror jag, kanske lite segt.
men det ska nog bli bra.
hade min första psykologilektion idag, och vi blev indelade i grupper.
och jag blev i en grupp där ingen sa nått så det var såklart jag som fick börja konversationen,
eftersom vi skulle diskutera. men det blev bättre efter en stund.

jag tänker alltid på att jag blir lite rädd för att prata med någon som ser sur ut,
så där satt jag (trött och jävlig) och log utan anledning för att folk inte ska tro att jag är sur.
men jag kan inte le så jävla fint, så de kanske blev rädd för att prata med mig ändå.
men skam den som inte testar.

nu är det fredag, skönt!
undra vad man ska tänkas kunna hitta på ikväll..





/amanda hurtigh


Kommentarer
Postat av: Linda

tror ingen tycker de e roligt att kliva upp på morgonen:P

2009-08-29 @ 15:02:44
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0