måndagar är alltid värst

slutade fem idag, får man sluta fem? är det lagligt?
jag tror fan inte det, för det är ju hur sent som helst. verkligen!

pratade med min lilla snuttfrida i telefon idag, fan vad längesen det var jag träffade henne.
sist var på min födelsedag, och det var ju ett bra tag sen.. 13 dagar sen för att vara exakt.

inte nog med att vi har fått massa läxor, jag har blivit allergisk mot nått på skolan också.
så sjukt irriterande verkligen.
kliar i näsan och ögonen!

jaja, nu ska vi se det från en ljusa sidan. det är ju snart novemberlov:)
amanda aka den eviga optimisten.

nu blir det att göra en kemilabbrapport och läsa i fysikboken, bläääääeee!!!


jag är nog lite för trött och så för att vara med på bild.
precis som det ska vara på en måndagseftermiddag!!

VAFAN, klockan är ju snart SJU!! :O:O

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0