min första skoldag

min första skoldag i tvåan blev godkänd, och appropå godkänd så fick jag reda på att jag hade klarat kemihalvkursprovet som vi gjorde innan sommarlovet. och jag var helt säker på att jag skulle få ig.
jag brukar alltid tvivla på min kunskap, men jag var 99% säker.
och visst det var nära men jag klarade det, och det var det som var huvudsaken.

och gud vad jag har saknat min klass, jag gillar er!

mitt på dagen åkte jag och erika och hämtade våran gamla hund, orkar inte förklara varför.
men de som vi gett den till ville inte ha kvar den, så vi tog tillbaka han.
och efter skolan gick jag och erika och checco på promenad.


checco!


haha, en lapp som förgyller min dag!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0