på väg till sundsvall

tog nästan alldeles för mycket bilder idag när jag och min syster åkte till sundsvall.
så jag delar upp dem i några inlägg.

det var i alla fall jättemysigt, vi åkte hemifrån vid nio på morgonen.
och direkt när vi kom dit gick vi på birsta city och kollade lite, hittade dock ingenting jag ville ha.
sen åt vi där inne och gick vidare in på ikea (erika skulle köpa massa saker eftersom hon flyttat hit)
så vi hittade alla saker vi skulle ha där inne sen gick vi och betalade.


en glad och morgonpigg bilförare, aka ikis!


jag var dock inte lika pigg och glad klockan nio på morgonen.
eftersom ikis kom och väckte mig klockan kvart i åtta. BLÄ


vi höll rätt väg hela tiden. även fast erika ville köra på fel sida vägen eftersom hon gjort det i namibia i ett år nu.


glad bilförare framme i sundsvall. såg gladare ut än hon var tror jag!

nu måste jag hjäpla till att städa eftersom det ser förjävligt ut hemma.
lägger upp mer bilder sen!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0