mandie är ingen övertalare

det gick inte så bra för mig på övertalningsfronten om att <3 skulle komma hit.
men det får gå ändå, jag ska i alla fall sova i soffan så jag har tvn.
annars vet jag inte hur detta skulle gå faktiskt.
det blir jag och sandra bullock ikväll.

jaja det kanske är dax att fixa inför natten, denna natt som kommer bli lång så lång.
och sen klockan kvart över sju imorgon är det julkalendern, som jag ska se på.
har inte fattat att det är december än, det går fort så fort.


svar ja, jag har basiron i hela fejjan.
svar ja, sandra bullock är bäst
och svar ja, jag vill inte sova själv.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Schmuuuul

svar ja, JAG ÄLSKAR DIG ;D Natti natti :* :* :*

2009-12-01 @ 23:16:24
Postat av: Amanda

svar till Schmuuuul: du är så söt, jag älskar dig <3<3<3

2009-12-02 @ 10:54:16
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0