besviken

jag har gått runt och trott att det är fredag idag, snacka om besviken när jag insåg att det är onsdag.
fast det är ju snart helg ändå så det gör ingenting.
på fredag är det ju fredagen den trettonde. ush och jag ska vara ensam hemma.
sen är det alla hjärtans dag, jag vill inte ens tänka på det.
då jag förövrigt också kommer sitta hemma själv. hahhaa, lol.

jag vill gå ner på stan men jag har ingen ork alls i kroppen,
+ att jag måste sitta och läsa på vad moderaterna tycker om kärnkraft och skatter.
eftersom vi ska ha debatt imorgon. ingenting jag längtar till.

nu ska jag nog ducha och kolla på tv. det känns som om det är kväll.
förresten så har jag tappat bort mitt läppgrejs som jag köpte igår. kul.. not


alla i min klass springer runt och skriker: MUFFINMANDIE, BAKA MUFFINS.
undra om jag ska göra det någon dag, fan va gott..

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Jossan

Baka muffins! Baka Muffins! Baka muffins! Baka Muffins! Baka muffins! Baka Muffins! Baka muffins! Baka Muffins!

2009-02-12 @ 08:59:42
URL: http://josefinebreding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0