funderar

jag har funderat mer om det där med barndomsminnen. för vi har nu fått en uppgift att skriva om barndomsminnen.
undra om det ska vara bra minnen eller dåliga minnen. för när man börjar att tänka minnen så blir det ju bra minnen men efter ett tag börjar man fundera på alla gånger då det inte varit bra.
men man kanske inte ska skriva om när man mådde dåligt i trean, (tex), för vem vill läsa om det.
det är mycket roligare att läsa om när man uppträdde på roliga timmen.

men varför tänker man bara på bra saker när man pratar om minnen,
vill man låtsas att det dåliga aldrig hänt. hm, jag ska nog skriva om ett bra minne.
för jag vill minnas det, jag vill kunna spola tillbaka tiden till de sena sommarkvällarna med min bästis.
för det är nog då jag mår som bäst<3

minnen är någonting man både vill ha och inte ha. jag önskar att man kunde radera ut saker.
saker man aldrig kommer glömma. som finns i en förevigt.


jag önskar att du fanns kvar, men mina minnen med dig lever kvar.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0