fysik är inte mitt ämne

fysik är precis som matte, hur jobbigt som helst.
innan lunch hade vi två timmar fysik och jag var hur hungrig som helst.
jag klarar inte av att sitta timme efter timme och räkna matte.

ska strax gå tillbaka till skolan, har debatten nu.
och jag har inte fixat allt som vi ska ha. måste hitta en dator på skolan.
är sjukt nervös. jag vill inte sitta och försöka vara delaktig i en debatt.


jag kunde inte låta bli att sitta och skriva saker på miniränkaren på fysiken. ush

slutar tio i tre, men nu ska jag läsa lite i samhällsboken. ha en bra dag
/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hihi okej =)



haha jag älskar cokså att sitta med en miniräknare och försöka komma på snuskiga ord:P

2009-02-12 @ 15:03:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0