ikväll är det beck

yes, jag älskar beckfilmerna.
jag har städat hela lägenheten idag, sen kollade jag på tv.
är fortfarande trött och jag fryser. men aja, det kunde varit värre.
ikväll ska jag kolla på beck sen ska jag krypa ner och kolla på sex and the city.
det finns nog ingenting bättre än att kunna somna till sex and the city.
jag kommer nog aldrig få nog av att titta på det.

gud vad jag inte är pepp på att gå till skolan i mrn, men jag börjar ju 12.10.
vilket gör det aningen lättare att gå. och att det är typ 10 meter gör saken ännu lättare.
jag har det nog ganska bra om man tänker så, för jag kliver upp typ 30 minuter innan jag börjar.

förresten så MÅSTE jag göra någonting med mitt hår, det är allvarligt gult. ush
och jag vill ha helg igen, finns ingenting bättre.


en gammal bild på mig när jag skulle labba :) jag skulle se aningen galen ut
/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0