mina planer inför min lediga dag

imorgon är ju jag ledig, och jag tror att jag har bestämt mig för vad jag ska göra.
jag tror att jag ska träna och sen sola. fast det kommer nog bli så att jag sitter hemma och kollar på sex and the city.
nejfan, det får jag inte göra. om jag inte tränar och sånt så kanske jag ska ta en långpromenad.
det är så skönt att gå och lyssna på musik och bara tänka.
jag tycker att det är så skönt att gå runt och filosofera för mig själv.
måste lägga in mer musik på min mobil, för det blir bara samma låtar om och om igen.

har nyss duschat, tänkte vara uppe sent ikväll. bara för att jag är ledig.
men jag vet inte om det kommer att gå så bra för mig eftersom jag är trött som ett troll.
jag blir alltid alldeles slut och hungrig efter jag har badat.


jag saknar min syster<3 hoppas att du har det bra:)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: aa

aha, men kan du fixa en header?

2009-02-03 @ 22:19:04
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0