så slut man kan vara

jag är så otroligt trött idag, och det är iskallt ute.
ush, jag vill bara krypa ner i sängen och dricka varm oboy.
jag har som tur är bara en lektion kvar idag, samhälle. förhoppningsvis kommer det bli slappt.
annars kommer jag springa hem och gömma mig.

jag hatar verkligen kalla norrland, jag vill ha värme.
varför måste det vara så förbannat kallt?

som den optimist jag är så känns det ändå bra att det är snart helg, OCH SNART LOV!
fyfan va skönt det kommer bli!


nu ska jag kolla på sex and the city tills jag börjar. dvs om en timme.
och ja jag vet, mina ögonbryn har sitt eget lilla liv och ruffsar till sig hela tiden.

förresten så ska jag INTE sporta på sportlovet,
och jag ska INTE äta semlor på fettisdagen!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0