stan med mamma

jag provade en massa kläder, mycket fint. men tiden går ju så fort.
så det blev inte några kläder handlade. men jag hittade ett par fina jeans.
men vi handlade i alla fall hårfärg och jag köpte grejs till läpparna.

jag är så less på att mitt hår ser typ gult ut så vi ska färga igen.
förresten så var vi och åt på shanghai wook:) så nu har jag sjukt ont i magen.
ikväll blir det top model, plugga och en långpromenad med mamma.
men jag vet inte hur mina ben kommer må då, så vi får se.


detta var det som kom hem med mig idag, varför hittar man aldrig kläder när man har pengar att köpa för?
jag hittar alltid saker när jag inte kan köpa och ingenting när jag kan köpa.. hm..

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0