vemfan orkar plugga?

alltså jag har två saker som ska vara klar imorgon, men jag känner verkligen ingen motivation.
jag orkar inte sitta och plugga hela kvällen och vara grymt trött imorgon.
men jag har väl inget val, kommer inte kunna börja plugga nu heller. för det känns inte som jag måste.
ne fyfan, jag vill inte plugga. jag är så otroligt less på allt sånt.

men nu ska jag inte vara negativa klubben. har nyss sörplat i mig varm oboy. mums.
fast nu kokar min mage. idag har varit en värdelös dag. jag gillar inte denna dag.
och det känns inte som den kommer bli bättre heller.


fast sånthär får mig på lite bättre humör. gullfrida har gjort den för ett bra tag sen:)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: fridiiiis

hahah tjusig bild! ;) den gjorde jag helt och hållet till dig gullet! <3

2009-02-10 @ 20:49:49
URL: http://fridaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0