bio och annat mys

eftersom ikis ska åka imorgon så ska vi ha en liten myskväll.
vi ska gå och sola, sen ska jag bjude henne på bio.
kommer att bli så otroligt ensamt när hon åker, eftersom vi är typ med varandra hela tiden.
och nu kommer hon åka på obestämd tid, vilket gör att jag inte har ett datum att se fram emot.
utan man vet aldrig när hon kan tänkas komma hem, vilket inte är så kul.
men jag är ändå glad för hennes skull att hon har hittat någonting hon vill göra.
så imorgon flyttar min syster till namibia.

eftersom vi har sett alla bra filmer som går på bio så tar vi nog någon halvkass,
men det är så mysigt att gå på bio.

även fast alla popcorn blir uppätna innan filmen.
ska nog köpa lite shoklad också för att höja stämningen:)


en gammal men ack så fin bild på mig och min syster

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0