en sjuk amanda är en olycklig amanda

jag tycker inte om att vara sjuk, speciellt inte när man inte har någonting att göra.
det är antingen för varmt eller för kallt i mitt rum.
om man öppnar fönstret blir det svinkallt och om man stänger det blir det iskallt.
jag har i alla fall försökt att ödsla lite tid vid datorn, vilket inte är lika kul efter typ en timme.


igår när jag hade städat så hade jag harft min dörr öpen. trodde inte att någon katt hade kommit in.
men det visade sig att ethan hade lagt sig i min säng. myskillen.

någon som vill byta med mig? jag pallar inte att vara sjuk..
/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Stefan

huvva =/, krya på dig =)

2009-01-31 @ 02:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0