skoltrött

det är vad är är just nu. jag har ingen energi i kroppen eller nått.
hur jobbigt som helst. skulle behöva någonting som lyste upp mina dagar.
som tex att ikis kommer hem. men det lär ju inte hända på ett bra tag :'(

jag ska handla och laga mat idag, paaallaaa???
hur kul på en skala? + att jag måste plugga.
men nu ska jag tänka bra tankar i st, ska tvinga min bästis att leka med mig.
hoppas att hon går med på det.
kanske måste ta nya bilder så jag har nått att lägga ut..
förresten, vart är min mobilkabel? den är försvunnen..


i miss u

/amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mandie, din mobilkabel ligger i kartongen i vardagsrummet... ;)

2009-01-29 @ 20:09:07
Postat av: Ikis

fy vad jag hatar när mitt namn försvinner efter ett tag.. det är ju nå fel... vill den inte att jag ska heta nått eller?

2009-01-29 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0