tack till alla som gör mitt liv till vad det är....

..och nu menar jag ingenting bra. har så sjukt mycket läxor och prov nu.
whaaaat? varför gör de så mot miiiig? jag vill inte.
har suttit och tränat på massa verb på engelska som är helt omöjliga att kunna utantill.
tur att ikis lyckas göra det lite roligt i alla fall.
har massa andra skitläxor också, men det gör jag antingen senare eller imorgon.

vi har fått sett vårat nys schema, vi har HUR mycket fysik och kemi som helst.
åååååååh, varför valde jag teknik? det är ett mysterium.


jag har förresten typ klippt av allt hår, okej inte överdrivet mycket. men jag var tvungen eftersom jag förstör mitt hår.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Jossan

WIII, tack för skotipset! :D Nu kanske ja äntligen kan få ett par vetttiga vinterskor ;P (o dessutom kunna smyga i korridoren :O)

2009-01-14 @ 13:42:07
URL: http://josefinebreding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0