konsten att kunna känna sig ensam

idag har jag känt mig väldigt ensam och ledsen, har ingen aning om varför.
jag är van vid att vara själv och typ bo själv, så det är inte det.
sen brukar jag inte vara med någon varje dag, utan kan vara för mig själv.
men idag har jag verkligen känt mig så sjukt jävla ensam, grymt jobbigt.

alla känner så ibland kan jag tänka mig, och speciellt när alla söta kärlekspar MÅSTE gå och hålla varandra i handen och vara så jävla gulliga med varandra. så går jag där själv med musik i öronen och försöker att inte kolla.

nefan, nu ska jag inte sitta här och vara sån! jag är fan lycklig.



förresten så vette fan när jag kommer somna ikväll, jag råkade somna klockan åtta typ och sov till tio.
jag har väldigt konstiga sömnvanor!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0