peppar inför sjukhuset imorgon!

på grund av skitvädret blev det ingen tältning ikväll, lika bra var väl det.
för jag ska kliva upp alldeles för tidigt imorgon.
men det gör ingenting om jag är trött för jag ska ändå bara på röntgen.
hoppas att jag slipper få en nål i armen bara, för det är jag så sjukt opepp på.
tänker i alla fall INTE göra det utan bedövning, det kan alla glömma.

har kollat på 1408 med simon, och jag är en liten barnunge när det gäller att kolla på läskiga filmer.
jag gömde mig under min tröja större delen av filmen, trots att jag sett den en gång.

nu ska jag försöka sova eftersom min väckarklocka står på 08.00 !
jag har liiite ångest!


en bild från när jag var på sjukhuset sist. fan va less jag var!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0