sommarjobb

jag fick inget sommarjobb i sommar, eftersom det inte fanns något till mig.
men imorse ringde dem och sa att de hade fått återbud så jag får jobba tre veckor från fredag.
det betyder även att jag ska jobba på lördagar.
det känns värt och ovärt, för jag vet att jag inte kommer göra nått men vem vet?
så jag måste vända tillbaka dygnet och vara duktig i tre veckor?

det är på jamtli historieland, och vafan ska jag göra där?
men jag gillar ju pengar så jag ska nog tacka ja, det är nog det enda rätta.
men vänta nu, betyder det att jag ska vara utklädd till nått?? :O

och förresten så börjar jag på fredag och slutar den 31 juli.
det betyder att efter två yrandagar så MÅSTE jag kliva upp tidigt och jobba. det känns SJUKT segt!
hade velat haft de tre första veckorna.
jävla skit, beslutsångest nummer ETT!!!



/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0