besviken på mig

hej-jag-sover-bort-hela-dagen!
vaknade vid ungefär två idag, inte bra alls. jag som skulle hinna städa.
duschade och gick ner på stan för att köpa present till mamma som fyller år imorgon.
sen tog jag moppen till kännåsen, och det var vägarbete så jag höll på dö.
är typ rädd som fan för att köra moppe i vanliga fall och nu blev det ännu värre. men det gick bra ändå.
var med frida som kom hem från peace&love igår. vi pratade och åt glass.
sen for vi in till stan och åt glass och satt i badhusparken.
sen beställde vi en tårta som jag ska hämta klockan 12 imorgon, och INNAN det ska jag städa.
jag ska ställa klockan på 10 imorgon och kliva upp då, annars blir jag sjukt besviken.

har varit ute och åkt lite bil på frösön med mamma ikväll, tycker att det är så mycket fint att titta på där.
och nu snart ska jag gå och lägga mig för att jag överhuvudtaget ska ha någon chans att komma upp imorgon.

godnatt


en gammal bild på mig, nästan i badhusparken!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0