konsten att vara uppe sent

jag var uppe till minst klockan tre inatt,
vilket resulterade i att jag vaknade lite efter två.
men jag vet inte varför jag ska vända på dygnet,eftersom jag inte gör någonting.

nu skulle jag behöva gå ner och handla lite att äta, för jag har käkat massa godis nyss.
inte bra alls, ska få i mig en riktig frukost. eller vad man nu kan kalla det denna tidpunkt.
förresten så har jag sjukt träningsvärk i magen fortfarande från en liten lek, jag är så sjukt otränad.
det kanske man skulle göra någonting åt, fast en annan dag.

det skulle vara mysigt att ta en liten promenad, men vädret suger ju så jävla hårt.
jag vill ha sommar och shorts.


.. och ja jag älskar sarah jessica parker

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja vädret är hemskt :/ usch!

hehe jaa jag längtar sååå! :)

2009-06-15 @ 16:36:38
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0