konsten att kunna njuta av solsken

var hos pappa hela dagen och solade, klippte gräs, drack massa saft och badade.
det var mysigt, och jag har fått lite färg. har fått målarfärg på benen också som inte går att tvätta bort.
så det får väl försvinna med tiden antar jag.

en sak jag verkligen HATAR med sommaren är alla jävla kryp som tror att det är okej att sätta sig på mig.
jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar kryp. så jävla äckliga och jobbiga.
sen har jag fått tusen myggbett redan, men det hör till.

ett tag höll jag på dö av värmeslag så jag ringde frida och vi åkte till önsjön och badade.
jag fick värsta skrattattacken i vattnet, det var lite smått kul.
jag gillar önsjön, jag gillar att bada.
förresten så bjöd pappa på öring, potatis och romsås idag. gott som fan





blev ett antal glas saft idag, man måste dricka ordentligt när det är så varmt!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Nu kan man anmäla sig för veckansblogg hos mig om man vill

2009-06-25 @ 21:11:46
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0