lämnat in moppen

imorse var jag tvungen att kliva upp klockan elva, även fast jag somnade vid tre.
pappa och jag for och lämnade in moppen på däckia för att byta däck.
alltså jag hatar verkligen när saker ska krångla, och gå sönder.
men nu hoppas jag på att den kan hålla sig ett bra tag, annars blir jag riktigt less faktiskt.

solen skiner ute och jag är på bra humör, ja förutom att jag är sjukt trött.
sitter just nu och kollar när det bästa skulle passa för mig och mamma att åka till kolmården.
det blir våran semester i år, visst jag ska inte klaga jag hade kunnat få suttit hemma.
men en resa utomlands hade inte suttit fel faktiskt.
har varit på kolmården en gång förut, men det var sjukt länge sen så jag kommer typ inte ihåg nått.
eller jo jag kommer ihåg att det var massa getingar som ville flyga in i min dricka.
jag skulle vilja att min syster följde med, men det går ju inte. hon är ju i namibia..hm


en tiger som min syster tog kort på sist vi var där.
vi tog mest kort med en vanlig kamera då :)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: josefin

tigrar är så vackra!

2009-06-23 @ 13:11:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: r

fin bild på tigern :)

hoppas du får en bra dag, kramar /r

2009-06-23 @ 13:12:44
URL: http://rominah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0