otursdag

alltså idag har ingenting alls gått bra, och jag har inte mått bra alls.
jag vet inte varför, men att min moppe fick punka så jag var tvungen att dra den hem gjorde inte saken bättre.
jag är hur irriterad som helst.
när jag var i kännåsen bestämde jag mig för att bada i önsjön (hade jag lite att göra eller?) så jag är fortfarande iskall.
ska ta dusch nummer två idag alldeles strax.

ne ikväll måste någonting bra hända, annars gräver jag ner mig i en grop.
för just nu går ingenting bra.


pappa var inte allt för skillad på att ta kort när jag hoppade i vattnet.

vårat lilla gulliga hus !


pappa hade planterat blommor, han var stolt !:)

ne nu ska jag gå, ska bli på lite bättre humör.. moppen tog verkligen kål på mig!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0