ännu en dag avklarad

det känns så sjukt skönt att komma hem efter en skoldag.
idag hade jag kemi, fysik, kemi och svenska. det blir alldeles för mycket.
inte helt oväntat att jag gick med jättemycket huvudvärk.
jag funderar på att göra våfflor idag, men mamma ska inte vara hemma.
hur kul är det att göra det till sig själv? inte alls.
så det blir nog bara någonting lätt till middag för mig idag.
jag orkar inte slava i köket för att bevisa för mig själv att jag kan.

jag har bestämt mig för att plugga också, ligger jättemycket efter i ritteknik!
jag hatar sånt då jag verkligen inte kan rita alls.
alla skrattar alltid åt mig när jag ska försöka rita någonting.


någon som är bra på att göra tvåpunktsperspektivshus, välkommen hem till mig!
eftersom jag är så kass som man kan bli på det.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan:) men då får du lagga kyckling med ris;)

2009-03-25 @ 20:03:12
Postat av: Amanda

jag vet att du gillar min kyckling!

2009-03-25 @ 20:08:27
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0