en utfyllnadskompis

alltså ibland känner jag mig som en utfyllnadskompis,
typ jag har ingenting att göra, jag ringer amanda.
eller jag fryser, amanda bor i stan och jag ska hem om en timma, jag värmer mig där.
jag kan inte säga nej så jag är nog den perfekta utfyllnadskompisen.
men jag är less på det nu! jag tänker inte vara "en lägenhet" eller så.
jag vill att folk ska vara med mig för att de vill, och inte för att jag har någonting de vill ha.
typ alla som kommer hit sätter sig vid min dator, utan att ens kolla om det är okej?
jag skulle nog aldrig göra så hos någon, jag skulle fråga.

det händer rätt ofta också, det är det som är problemet.
jag är sur!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0