femton minusgrader gör ingen glad!

idag mår jag inte toppen, så jag stannade hemma.
jag ska plugga och sova idag, jag vill inte hamna efter i skolarbeten.
man gör det lätt när man varit borta en dag.
idag var det femton minusgrader när jag vaknade hos pappa.
FEMTON MINUSGRADER, vart tog våren vägen? jag hade ju tagit fram jeansjackan.
jag vill inte ha vinter, jag vill ha sommar, sol, glass, linnen, shorts, solgasögon.. you name it!
jag har tjatat om sommaren typ hela vintern. jag blir inte nöjd förrän den kommer!

längtar till helgen, då jag tror att det kommer bli en toppenhelg (:

igår var jag förresten hos frida ett tag, spelade min låt till henne.
min röst sprack typ 40 gånger men budskapet kom nog fram ändå.
hoppas att hon blev glad, det såg ut så i alla fall.


- snön så hade allt varit perfekt!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0