onsdag=kemi/fysik

kemi, fysik, kemi, svenska. så ser mina onsdagar ut!
jag har fysikprov i mrn så jag måste vara uppmärksam idag på fysiken.
men jag hatar verkligen fysik då det är exakt som matte.

imorse gjorde jag klart svenska barndomsminnegrejen.
jag skrev om när jag och frida rymde och när rampen byggdes.
det är underbart att tänka tillbaka i tiden, för det har hänt så mycket bra.
igår var jag med frida, alltså det känns så skönt att vara med henne.
hon förstår allt! jag skrattade som jag inte hade gjort på länge!
plus att jag på något vis lyckades spotta ut lasange över hela bordet, inklusive på min mobil.
hahahahaha.


en bild jag har tagit i kännåsen, jag saknar!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Markus Jenssen

Fin bild Amanda! vart man än bor som kommer alltid kännåsen att vara "hemma"!

2009-03-15 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0