proposition

jag måste plugga inför ett samhällsprov jag har på tisdag.
det handlar om typ riksdagen och sånt. partier och politik.
jag är inte så insatt eller intresserad av sånt, men jag måste göra bra ifrån mig.

för en vecka sen lyckades jag klicka in mig på tila tequila- a shot at love på mtvs hemsida och kollade på säsong ett och två. sen dess har jag kollat på a double shot at love with the ikki twins och that's amore.
alltså jag kan inte få nog, det är hur bra som helst.

plus att tv400 har börjat sänt big brother (de gamla avsnitten), big brother är nog ett av mina absoluta favoritserier.
jag skulle jättegärna vilja att det gjorde en ny säsong av det.
folk brukar ofta tycka att jag är dum i huvudet som gillar det, men ser det ut som jag bryr mig. nej! (:

jag har städat klart för idag och ska bara ta det lugnt och plugga idag!
orkar inte göra någonting annat.
hoppas att alla hade en bra helg!


min mobil får inte en lugn stund, inte mig emot!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0