rockBArock ikväll

ikväll ska jag på konsert eller vad man nu ska kalla det med palmcrantz musikesteter, typ!
det ska bli mysigt att kolla på.
inatt drömde jag att jag blev uppropad på scenen och skulle spela pieces med min nya gitarr.
det var jättemycket folk och jag glömde bort ackorden. fast jag tror att det gick bra ändå.
det är så skumt för at drömmer typ alltid verkliga saker.
jag har samhälle tjugo över ett sen slutar jag, hurt skönt som helst.
jag är så otroligt trött idag, så jag funderar på att lägga mig och sova ett tag eftersom jag ska ha filmkväll ikväll.

alla jag känner åker typ bort i helgen så jag kommer inte ha någon att vara med.
vad ska jag göra lixom? i-landsproblem nummer ett!

vi hade vårat första uppträdande inatt ;)

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0