konsten att vara stolt

nu är jag riktigt stolt över mig själv, jag har lyckats göra tre inlämningsuppgifter.
det känns väldigt bra, nu har jag bara massa prov kvar. men det ska nog gå bra.
jag ska plugga på tills vi slutar och då är jag mer än värd lov.
men det känns lite trögt nu i slutet faktiskt, men så är det nog för alla.

funderade på att jobba lite matte, får se om jag hinner. desperate housewives börjar ju om ett litet tag.
jag har blivit helt besatt, jag kan verkligen inte missa något avsnitt.
jag vill ha boxarna, har ju sett sex and the city boxen 9 gånger nu. men jag kommer nog aldrig lessna tror jag.

imorgon klockan tio ska jag till läkaren och de ska göra några mer tester, men det ska nog gå bra.
har varit lite yr idag men det har väl inte varit så farligt.


nu ska jag gå och kolla på tv.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0