massa födelsedagar

igår firade vi när min bästa vän fyllde 17 år, det var jätteroligt.
vi åt god mat som vi själva hade lagat ( jag skar löken ), hur gott som helst.
sen blev det marängtårta med maräng, nutella, grädda, kiwi och godis. för gott.
sen blev det en liten ost, kex och chips bricka, och jag har ätit alldeles för mycket.
 
åkte moppe dit igår, och det gick förvånandsvärt bra faktiskt. jag är rädd för att köra moppe.
men nu är jag faktiskt lite sugen på att köra mer när det gick så bra.

idag fyller min syster år, så grattis lillgumman! :)

här kommer lite bilder från igår :


en jättefint kort som hanna hade gjort, och sen presenterna jag hade köpt.

kyckling, tzatziki och sallad.

hanna och ziggeh fixade till den fina tårtan.

tårtan när det blev klar, till våran fina lilla frida

den var god som fan så vi svullade

sen blev det ju ost, kex och chips. ingen var hungrig men alla hade liite plats kvar ändå!:)

tack för en superbra kväll tjejer! :)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: fridis

det var så myspys och sååå gott! :D tack för allt <3

2009-05-23 @ 12:04:23
Postat av: Amanda

fridis: tack själv, det skulle inte varit någonting utan dig <3

2009-05-23 @ 12:13:54
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: josefin

grattis till alla :D



sv: åh, tack, vad glad jag blir!! <3<3

2009-05-24 @ 11:57:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0