zzzzz

okej, jag tror verkligen att jag somnade på genomgången på vd.
jag la sakta mitt huvud mot bänken och blundade, men jag lyckades lyssna på hela.
vi hade genomgång i en timme och tio minuter, och det är inte kul när man är hur trött som helst.
idag får vi förhoppningsvis tillbaka ett arbete som vi lämnade in för några veckor sen.

efter vd har jag fysik och sen slutar jag, önskar att jag slutade nu.
höll inte på att komma upp imorse, och det underlättar ju inte att det är kallt och mörkt när man vaknar.
tur att det är snart helg, men jag har tre prov nästa vecka. vilket jag verkligen inte längtar till.

nu ska jag nog plugga lite fysik, hade en läxa tills idag som jag inte har gjort.
sen om en kvart så börjar vd igen.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0