bra att idrotta när man är sjuk

jag blev inte bättre efter idrotten om jag säger så.
ont överallt och halsen är mycket värre, men vad skulle jag göra?
våran idrottslärare kör så sjukt hårt med oss, det känns som jag ska svimma efter varje lektion.
eller så är det för att jag är så sjukt otränad, men vad vet jag?

fixade tvätten och städade mitt rum lite nyss, det behövdes.
nu ska jag fixa lite till, sen kommer min laga-mat-hjälp.
jag tror att han insåg att jag inte är kapabel till att laga mat själv.
och han har så rätt så.
brände makaronerna som jag kokade förra veckan, och det brända i kastrullen går inte bort.


typ sängdelen i mitt rum! :)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Adolf Hitler

Tror det beror på att han tappat bort sina små kartonger. Ett jääävla tjat om de där kartongerna. Ett solklart fall av kartong-ångest. Synd att han inte är mindre för då hade man kunnat ha honom till o göra upp eld när man inte hittar nog med torrt granris typ. 5 Peter Eklöv e torrare än 4 elefanter ju.

2009-10-07 @ 01:26:10
Postat av: Amanda

svar: lool! kartong kartong ! jag ska nog ge han en kartong

2009-10-07 @ 13:47:33
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Adolf Hitler

Haha, ja nu har han fan skitit i den blå kartongen!

2009-10-07 @ 16:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0