storstädning avklarad

det tog mig bara två timmar av intensivt städande utan pauser att bli klar.
alltså om min mamma klagar på hur jag har städat nu så emigrerar jag, jag lovar.
jag är trött som få och hela min kropp skakar.
ska ta en dusch alldeles strax, sen blir det kanske till att plugga lite.
sen ikväll klockan 18.30 ska jag och <3 se på fridas ensamblekonsert i aulan på pc.
det ska bli roligt att se tycker jag, verkligen.
jag kollar typ alltid när hon har uppvisningar, min lilla gumma!

nemen vad säger du mandie?
kanske ska försöka fortsätta göra massa vettiga saker nu.
*klapp-på-huvudet*

sitter förresten och lyssnar på musik som jag lyssnar på för flera år sen och sen blev less på.
nu är det typ lika bra som det var i början !

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-19 @ 16:43:41
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0