fotografisk bild

gjorde nyss klar den ångestladdade uppgiften i fotografisk bild.
den tog ungefär 5 minuter att göra och var inte i närheten av så svår som jag trodde.
dock skrev jag bara fem rader kanske, men det stod att jag skulle skriva kortfattat.
och det var exakt precis vad jag gjorde.

har varit en sjukt seg dag idag, har haft ont i huvudet som vanligt.
och efter skolan var jag till tandläkaren (höll på att glömma bort att jag skulle dit)
och allt var bra, mandie har borstat tänderna som hon skulle. *klapp-på-huvudet*

nu ska jag nog krypa ner (vet ej vad jag ska göra, min tv är pajjj vilket betyder ingen SATC)
eh den som fixar min tv har räddat min dag, mitt liv och min sömn!


laga min tv, NU!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0