I-Landsproblem


att vara tvungen att dygna.
jag råkade vara uppe hela natten och kunde inte gå och lägga mig idag för då skulle jag aldrig kunna somna ikväll vilket kommer resultera i att jag inte kommer orka gå upp och gå till skolan imorgon.
så jag sitter nu här och är hur trött som helst och har varit vaken i 28 timmar och 30 minuter.
vilket inte känns bra alls i hjärnan.

vad kan man nu göra åt detta?
stanna inte uppe hela natten, somna i tid!
eller så sitt och härda, drick kaffe. duscha så du blir lite piggare och håll dig sysselsatt.
kolla INTE på tv eller film. det slutar bara med att man somnar. och då har man kämpat i onödan.

nefan dygna är fan inte skönt någonstans.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack raring för att du röstade på mig i tävlingen! Du finns nu länkad i min blogg! :) <3

2009-09-13 @ 21:41:08
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0