iskall mandie

jag sitter på virituell design, men nu har vi rast.
sitter och håller på att frysa ihjäl, jag vet inte varför.
antingen så är det jävligt kallt klassrummet eller så börjar jag bli sjuk.
och inte nog med det så får jag allergiska reaktioner hela tiden, får det varje dag på skolan.
men jag vet inte varför, men det är någonting på skolan.

sitter och lyssnar på lars lite nu, och försöker att inte frysa ihjäl.
men det går inte så bra dock, för jag kan fan snart inte skriva längre.

jaja, nog med gnäll. det är onsdag idag.
mitten av veckan.
SNART HELG!
och imorgon är det musik och jag älskar musik.
musik musik musik musik.
nu blev jag lite gladare, och varmare.
nej det var en illusion.



















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

en gammal bild, från typ ett år sen!:)

/amanda hurtigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0