sovmorgon, me like

klev upp för kanske 25 minuter sen, vaknade av mig själv. U-T-V-I-L-A-D-!
känns gött som fan, men jag har sjukt träningsvärk i alla fall.
har nyss ätit upp mina mackor och håller på att sörpla i mig mitt te.

sen ska jag jobba lite kemi, eftersom jag hade läxa i det till idag.
men jag orkade verkligen inte göra det igår.
orkar inte idag heller men jag har inte så mycket val dessvärre.

börjar 11.25 och slutar 16.30 !
hoppas att jag inte får världens huvudvärk idag som jag alltid får.
är så nedrans less på att huvudet alltid ska dunka och göra sjukt ont!!

ska träna idag också, får se vad mina ben tycker om det.

ne nu ska göras lite nytta.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0