te, glosor och lars

lunch nu, och jag måste plugga på engelskaglosorna som jag har till idag.
har engelska efter lunchen och har inte haft tid eller ork att träna på dem.
jag kan åtta stycken av ungefär femtio stycken, det känns inte bra.
men jag satt och pluggade kemi och fysik hur länge som helst igår så jag ska inte vara sur.
för jag hade verkligen inte ork igår efter allt pluggande och dessutom dygnandet.

engelskaglosor är inte det viktigaste, speciellt inte dessa.
vi har tex. shag, nipple, turkey, super-dooper, top-notch..
lixom varför ska man behöva kunna det? eller det är ju typ dem jag kan.
haha! fail

nej lite lars, plugg och te blir det nu!



alltså det värsta är att jag skämtar inte..

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar jag kan förstå det! :)

ha en fin dag i övrigt! kram kram

2009-09-14 @ 14:52:56
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0